مدیریت زندگی خصوصی و اجتماعی

زندگی بهتر با OverActive

مدیریت زندگی خصوصی و اجتماعی

زندگی بهتر با OverActive

جملاتی که رهبران موفق هرروز تکرار می کنند

 رهبران بزرگ تجارت، می‌دانند که نحوه برخورد آنها با کارمندان تاثیر زیادی بر ایشان دارد. شما به عنوان یک رهبر کسب و کار، می‌توانید با استفاده از عباراتی که در ادامه می‌خوانید، به طور منظم هر روز این تاثیر را بهتر سازید.

رهبران موفق از این رویکرد استفاده می‌کنند زیرا نگرش مثبتی دارند و می‌دانند که چگونه روابطی قوی و پایدار با کارمندان خود ایجاد کنند. مدیران توانمند، با کارمندان خود همراه و همکار هستند و در مقابل احترام، اعتماد و وفاداری آنها را دارند.

 آنها به طور واقعی با کارکنان خود ارتباط دارند و آنها را در کارها دخالت و مشارکت می‌دهند و این احساس را به کارکنان می‌دهند که باارزش و مورداحترام هستند.

با تکرار این عبارات که هر مدیر موفقی در هر روز با خود می‌گوید ، از یک رهبر خوب به یک رهبر فوق‌العاده تبدیل بشوید:

1. شما چه فکر میکنید؟

2. به شما اعتماد دارم.

3. مطمئنم که توانایی انجام آن را دارید.

4. تقصیر تو نیست.

5. به شما افتخار می‌کنم.

6. لطفا.

7. ممنونم.

8. ایده خوبی بیاید تا آن را انجام دهیم.

9. من همیشه برای شما زمان دارم.

10. بدون کمک شما نمی‌توانستم این کار را انجام دهم.

11. هیچ کس کامل و بی عیب نیست.

12. برای کمک به شما چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

13. اشتباه کردم.

14. به کمک شما نیاز دارم.

15. هر چیزی ممکن است.

16. معذرت می‌خواهم

17. از شما پشتیبانی می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد